قالب های فارسی وردپرس 21

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 21

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

با بهترین فلش مموری های دنیا آشنا شوید

ایران آنلاین /اگر گرایش دارید تا فلش مموری خوب و با کیفیتی را خریداری کنید حتما به ویژگی هایی از جمله سطح رمزگذاری، بدنه ای ضد آب و ضد ضربه آن دقت کنید. بهتر است در خرید نوع فلش های مورد احتیاج نیز توجه کافی داشته باشید. اطمینان حاصل کنید که یک پیکان USB 3.0 را خریداری کنید، زیرا مدل های USB 2.0 کهنه تر هستند. اگرتمایل دارید تا فایل های ابهت از عکس ها وموسیقی را در پیکان خود ذخیره کنید توصیه می کنیم به هیچگونه فلشی با فضایی کمتر از 32 گیگا بایت نخرید.


در همین راستا 3 گونه از بهترین فلش مموری های جهان را به شما معرفی خواهیم کرد الی با خواندن اطلاعات آنها بهترین برگزیدن را داشته و از خرید خویش خوشنود باشید.


SanDisk Extreme Go بهترین فلش مموری تبلیغاتی  در گیتی در کل مقوله ها با حافظه ای برابر 64 گیگا بایت و همچنین 128 گیگا بایت است.  اگر چه درایو آن نسبت به نسخه های پیشین کمی بزرگتر است ولی سرعت انتقال قابل توجهی داشته و بسیار هوشمند عمل می کند. حائز گارانتی همیشگی بوده و شما می توانید با این دستگاه سرعت خواندن را با 180 مگابایت بر ثانیه و سرعت نگارش را نیز با حدود 60 مگابایت بر ثانیه تجربه کنید. قیمت 64 گیگابایت آن در حال حاضر 37 دلار است.



SanDisk Ultra CZ48 بهترین پیکان در گیتی به لحاظ سرعت است. درایوهای پیکان توانا به ارائه سرعت احضار لغایت 420 مگابایت بر ثانیه و سرعت نگارش الی 380 مگابایت بر ثانیه است. SanDisk دارای دو حافظه 128 و 256 گیگابایت است. ولی برای کاربران عادی حافظه 128 گیگابایت پسندیده است. درایوها در آن دارای پوشش ضد آلومینیومی و با دوام بالا است. گارانتی همیشگی نیز دارد. این فلش مموری به صورت مجانی به مجموعه نرم افزاری امن دسترسی داشته و شما می توانید به راحتی می توانید فایل های خود را رمزگذاری کنید. هم اکنون این پیکان با حافظه 128 گیگابایت با قیمتی برابر با 79 دلار عرضه می شود.



USB 3.0 USB  بهترین پیکان مموری به لحاظ  طول عمراست. این پیکان توسط سامسونگ طراحی شده و دارای بدنه فلزی زیاد محکمی بوده و ضد آب و ضد ضربه است. سرعت خواستن دیتا ها در این دستگاه 130 مگابایت بر ثانیه است.  گنجایش این پیکان مموری 128 گیگابایت بوده و حائز گارانتی 5 ساله است. در حال حاضر شما می توانید این پیکان مموری را با قیمتی 14 دلار تهیه کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.