قالب های فارسی وردپرس 21

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 21

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

وردپرس چیست و چرا در طراحی و سئو سایت اهمیت دارد؟

وردپرس چیست و چرا تا این اندازه اهمیت پیدا کرده است؟ چرا در دنیای طراحی سایت امروز با هستی پیشرفت تکنولوژی، وردپرس همچنان حرف اول را می‌زند؟ در این مطلب به سوال وردپرس چیست استجابت داده و مزایای طراحی سایت با وردپرس را بیان می‌کنیم. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای متن باز یا همان اپن سورس است.


سال ها قبل‌تر، برای طراحی سایت می‌بایست به صورت دستی، چندین صفحه وب با به کارگیری اچ تی ام ال برپایی کرده و بعد از بستگی دادنشان از طریق لینک های مختلف، فایل هایشان را درون یک سرور پیمان می‌دادیم. این شیوه نه فقط برپایی تارنما را بسیار بسیار زمان‌بر و تاب فرسا می‌کرد، بلکه دشواری مدیریت شعبه مجازی حین ایجاد شدن به این طریق غیر قابل انگاشت بود. به همین انگیزه رفته رفته ابزارهایی برای طراحی سایت همچون وردپرس و جوملا به هستی آمدند. ولی به طور دقیق وردپرس چیست و چرا اهمیت پیدا کرده است؟


وردپرس چیست


امروز سرشناس ترین ابزارهای طراحی سایت سیستم های مدیریت محتوا هستند. برتری آن‌ها نسبت به شیوه قبلی، مدیریت تارنما به صورت پرکار است. یعنی به جای طراحی هر صفحه به صورت جداگانه یک مرتبه برای سیستم مدیریت محتوای خویش قالب طراحی کرده و سپس هر صفحه را در چهارچوب یک نرم انگیزه ها اینترنتی مدیریت می‌کنیم، به جای این که نیاز باشد برای برپایی و مدیریت هر قسمت مصیبت های زیادی را بردباری کنیم. در یک تقسیم بندی می‌توان سیستم های مدیریت محتوا را به دو قسمت رایگان و پولی تقسیم کرد. سیستم های پولی توسط شرکت های خاص طراحی شده و در کمر بستن علاقه‌مندان به طراحی سایت با آن‌ها قرار می‌گیرد. برخی نیز هرگز در اختیار دیگران پیمان دیتا نشده و برای طراحی تارنما برای مشتریان کاربرد دارد. یعنی یک کمپانی چنین دست موزه طراحی وب سایتی برای خویش نوشته و سپس پروژه هایش را با به کارگیری آن پیاده‌ سازی می‌کند.


مقاله پیشنهادی: قصد از سایت ساز وردپرس برای طراحی سایت چیست؟


وردپرس چیست

وردپرس چیست ؟

اما وردپرس، جوملا، دروپال و چند باره سایر جزو سیستم های مدیریت محتوای متن باز یا همان رایگان هستند، به طوری که در برگزیدن شرکتی خاص نبوده و مالکی برای آن‌ها وجود ندارد. به جای شرکت، انجمنی متشکل از هزاران گسترش دهنده مسئولیت گسترش آن‌ها را بر عهده گرفته و در پسندیدن سایرین قرار می‌دهند. دانلود آن‌ها رایگان بوده و هر شخصی بدون دربایستن به پرداخت خرج می‌تواند از آن‌ها استفاده کند. برای اعمال تغییر در وردپرس یا دیگر موارد مشابه نیازی به کسب پروانه از دیگران و مخصوصا گسترش دهنده نیست و می‌توان آن را بسته به دربایستن و سلیقه خود لغایت جای شدنی ویرایش کرد. در پاسخ سوال وردپرس چیست باید به طور خلاصه گفت این یک ابزار طراحی تارنما مجانی است که به چهره متن باز در کمر بستن کل پیمان داشته و ایجاد و مدیریت صفحه های فعال و دینامیکی را فراهم می‌کند.


وردپرس چیست


رایگان بودن وردپرس و هستی یک مجلس در برگیرنده هزاران نفر به عنوان پشتیبان آن، برخلاف انگاشت به جای نقطه ضعف، توان اصلی وردپرس و یا سایر سیستم های مدیریت محتوا محسوب می‌شود. این سوژه سبب شده باگ های امنیتی آن‌ها به بازبینی موعد از بین رفته و وانگهی با پروا به اهمیت پیدا کردن موتورهای جستجو به بازبینی زمان، پایه های سئو در طراحی آن‌ها گنجانده شود. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای درونمایه محور است، به همین انگیزه بیشتر وب سایت های خبری با استفاده از آن ایجاد می‌شوند. از طرفی می‌دانیم هیچ چیز به اندازه فرآوری محتوای ناب، گوگل را خرسند نمی‌کند. پس می‌توان نتیجه گرفت در بین سیستم های مدیریت محتوای متن باز، برای مدیران متعاقب سرمایه گذاری در سئو سایت وردپرس بهترین گزینه محسوب می‌شود. یک سوال سایر در ساحل وردپرس چیست دائم مزیت به کارگیری آن برای بهینه سازی وب سایت بوده است. با پروا به مشاهدات باید گفت تارنما های وردپرسی در اغلب مواقع رتبه گوگل زیاد نکوداشتن داشته و حتی در سنجش با بهترین سیستم های مدیریت محتوای اختصاصی، سرعت نمایه شدن مطالب در آن زیاد بیشتر است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.