قالب های فارسی وردپرس 21

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 21

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

با بهترین فلش مموری های دنیا آشنا شوید

ایران آنلاین /اگر گرایش دارید تا فلش مموری خوب و با کیفیتی را خریداری کنید حتما به ویژگی هایی از جمله سطح رمزگذاری، بدنه ای ضد آب و ضد ضربه آن دقت کنید. بهتر است در خرید نوع فلش های مورد احتیاج نیز توجه کافی داشته باشید. اطمینان حاصل کنید که یک پیکان USB 3.0 را خریداری کنید، زیرا مدل های USB 2.0 کهنه تر هستند. اگرتمایل دارید تا فایل های ابهت از عکس ها وموسیقی را در پیکان خود ذخیره کنید توصیه می کنیم به هیچگونه فلشی با فضایی کمتر از 32 گیگا بایت نخرید.


در همین راستا 3 گونه از بهترین فلش مموری های جهان را به شما معرفی خواهیم کرد الی با خواندن اطلاعات آنها بهترین برگزیدن را داشته و از خرید خویش خوشنود باشید.


SanDisk Extreme Go بهترین فلش مموری تبلیغاتی  در گیتی در کل مقوله ها با حافظه ای برابر 64 گیگا بایت و همچنین 128 گیگا بایت است.  اگر چه درایو آن نسبت به نسخه های پیشین کمی بزرگتر است ولی سرعت انتقال قابل توجهی داشته و بسیار هوشمند عمل می کند. حائز گارانتی همیشگی بوده و شما می توانید با این دستگاه سرعت خواندن را با 180 مگابایت بر ثانیه و سرعت نگارش را نیز با حدود 60 مگابایت بر ثانیه تجربه کنید. قیمت 64 گیگابایت آن در حال حاضر 37 دلار است.



SanDisk Ultra CZ48 بهترین پیکان در گیتی به لحاظ سرعت است. درایوهای پیکان توانا به ارائه سرعت احضار لغایت 420 مگابایت بر ثانیه و سرعت نگارش الی 380 مگابایت بر ثانیه است. SanDisk دارای دو حافظه 128 و 256 گیگابایت است. ولی برای کاربران عادی حافظه 128 گیگابایت پسندیده است. درایوها در آن دارای پوشش ضد آلومینیومی و با دوام بالا است. گارانتی همیشگی نیز دارد. این فلش مموری به صورت مجانی به مجموعه نرم افزاری امن دسترسی داشته و شما می توانید به راحتی می توانید فایل های خود را رمزگذاری کنید. هم اکنون این پیکان با حافظه 128 گیگابایت با قیمتی برابر با 79 دلار عرضه می شود.



USB 3.0 USB  بهترین پیکان مموری به لحاظ  طول عمراست. این پیکان توسط سامسونگ طراحی شده و دارای بدنه فلزی زیاد محکمی بوده و ضد آب و ضد ضربه است. سرعت خواستن دیتا ها در این دستگاه 130 مگابایت بر ثانیه است.  گنجایش این پیکان مموری 128 گیگابایت بوده و حائز گارانتی 5 ساله است. در حال حاضر شما می توانید این پیکان مموری را با قیمتی 14 دلار تهیه کنید.

هدست Ambeo سنهایزر مجهز به فناوری شرکت Apogee و ضبط صدای سه بعدی است

طی نمایشگاه CES 2017، شرکت سنهایزر از یک ایرباد رونمایی کرد که هر کدام از گوشی‌های آن به‌منظور ضبط صدای دوگوشی (Binaural) به یک میکروفون تجهیز شده است. اگرچه صدای باینورال فناوری نوینی محسوب نمی‌شود؛ اما استفاده از فناوری یادشده و ضبط صدا با بهره‌مندی از آن در دنیایی مصرف‌کننده‌های معمولی بسیار محدود بوده است. هدست صوتی هوشمند Ambeo شرکت سنهایزر با هدف ضبط آسان صدای سه‌بعدی موسوم به باینورال ساخته شده است. حالا شرکت سنهایزر خبر شگفت‌انگیز استفاده از فناوری صوتی شرکت Apogee در هدست‌های یادشده را می‌دهد. به گفته‌ی سخن‌گوی سنهایزر، فناوری شرکت Apogee به‌منظور اصلاح کردن ویژگی‌های هدست و بهبود بخشیدن آن، به کار گرفته خواهد شد.

ضبط صدای باینورال به‌طور معمول شامل ۲ میکروفون جدا از هم است که هر کدام از آن‌ها روی یک گوشی قرار دارند. فاصله‌ی بین آن‌ها مشابه فاصله‌ی دو گوش کاربر است. با استفاده از فناوری یادشده، صدا همان‌گونه که در یک اتاق پر سروصدا شنیده می‌شود، ضبط خواهد شد. واضح است که با ادغام صدای ضبط‌شده از دو میکروفون، صدای سه‌بعدی واقعی‌تر از صدایی خواهد بود که با استفاده از یک میکروفون ضبط شده است.

هدست ambeo سنهایزر

پیش از این مصرف‌کننده‌های سطح متوسط برای ساخت چنین صدایی باید دو میکروفون را به سر یک مانکن متصل می‌کردند و با استفاده از یک نرم‌افزار، دو فایل صوتی ضبط‌شده را با یکدیگر ادغام می‌کردند. انجام این کار بسیار زمان‌بر و پیچیده است. به همین خاطر شرکت سنهایزر دست‌به‌کار شده و به فکر توسعه‌ی هدست هوشمند Ambeo افتاده است. با وجود یک میکروفون در هر کدام از گوشی‌های ایرپاد سنهایزر، کاربران می‌توانند بدون نیاز به پیش‌پردازش صدا، برای ضبط صدای سه‌بعدی اقدام کنند.

اگرچه صدای باینورال به خودی خود جذابیت بالایی دارد و گوش دادن به صدای ضبط‌شده با این فناوری لذت‌بخش است؛ اما به‌طور قطع این فناوری در دنیای واقعیت مجازی فرصتی طلایی به شمار می‌رود. بهره‌مندی از فناوری نمایش واقعیت مجازی با استفاده از هدست‌های مربوط به این فناوری در کنار استفاده از صدایی سه‌بعدی، امکان تجربه‌ی واقع‌گرایانه‌تری برای کاربران به ارمغان خواهد آورد. به‌عنوان مثال، شخصی که در حال تماشای ویدیوی واقعیت مجازی است که صدای آن با استفاده از فناوری سه‌بعدی ضبط‌شده، برخی از صداها را نزدیک و برخی دیگر را دور از خود خواهد شنید؛ بنابراین فناوری یادشده به واقعی بودن ویدیو کمک شایانی خواهد کرد.

هدست ambeo سنهایزر

شرکت سنهایزر اخیرا از یک هدست Ambeo رونمایی کرده است که دارای ویژگی‌هایی همچون پیش تقویت‌کننده‌ی میکروفون، مدار مجتمع مبدل A/D و فناوری Soft Limit برای داشتن میزان دسی‌بل بیشتر مشابه صدای آنالوگ است. مدار مجتمع مبدل A/D هم به‌منظور بهینه کردن سطوح ضبط صدا در هدست Ambeo به کار گرفته شده است. فناوری‌های  شرکت Apogee در هدست Ambeo مبتنی‌ بر اتصال لایتنینگ در دستگاه‌های دارای سیستم عامل iOS اپل به کار گرفته شده است. همان‌طور که اطلاع دارید، شرکت سنهایزر قبلا خبر از همکاری با شرکت سامسونگ و توسعه‌ی نسخه‌ی USB نوع C هدست سه‌بعدی برای دستگاه‌های مبتنی بر سیستم عامل اندروید داده بود. اما فعلا اطلاعاتی از زمان عرضه به بازار و قیمت  هدست یادشده در دست نیست.

محصولات خط تولید Ambeo شرکت سنهایزر را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ آیا حاضر به خرید هدست یادشده هستید؟

اچ تی سی وایو 2؛ محصولی نوآورانه در صنعت واقعیت مجازی

اُبراین با اشاره به بازخوردهایی که از نسل فعلی دریافت شده است و انتظاراتی که توسعه‌دهندگان از روند پیشرفت این تکنولوژی دارند، این‌گونه بیان کرد که نسل جدید این هدست زمانی به بازار خواهد آمد که بتواند نوآوری و تغییراتی اساسی به همراه خود بیاورد.

بسیاری منتظر معرفی نسل دوم هدست‌ واقعیت مجازی اچ‌تی‌سی وایو در نمایشگاه CES 2017 بودند که برخلاف انتظارات، این اتفاق نیفتاد. نسل اول هدست‌ وایو تاکنون چندین بار ارتقاء یافته است و لوازم جانبی متنوعی نیز برای آن وجود دارد؛ ازجمله کابل‌های سبک‌تر و سیستم ردیابی اتاق. همچنین نوع جدیدی از هدست‌ وایو نیز برای کارکردهای تجاری تولید شده است که ویژگی‌هایی منحصر به‌ خود دارد. این‌گونه به نظر می‌رسد که اچ‌تی‌سی بیشتر تمایل دارد تا جایی که ممکن است با کالاهای جانبی نیازهای مشتریان را برطرف کند تا اینکه تغییریدر خود محصول ایجاد کند. به نقل از دنیل اُبراین، برای تولید محصولی جدید چیزی مانند پیشرفت مهمی در صفحه‌ نمایش یا تغییراتی ازاین‌دست لازم است؛ نیاز جدیدی که نتوان با یک کالای جانبی آن را برطرف کرد. او همچنین از ورود یک وسیله‌ی جانبی بی‌سیم برای وایو با همکاری شرکت TPCast در سال ۲۰۱۸ خبر داد و اشاره کرد که شاید فناوری وایرلس در سال ۲۰۱۷ برای بسیاری از مردم انتخابی باشد؛ اما در سال ۲۰۱۸ به یک نیاز واجب بدل می‌شود.

HTC Vive

درحالی‌که اچ‌تی‌سی با انتظارات سنتی موجود برای زمان عرضه‌ی محصول جدیدش مبارزه می‌کند، این‌طور به نظر می‌رسد که با تمرکز بر بازخوردها و نیاز بازار، اچ‌تی‌سی از نقطه‌نظر قابلیت عرضه در بازار به مسئله‌ی واقعیت مجازی ورود می‌کند. سخت‌افزار به دلیل محدودیت‌های موجود در اجزای تشکیل‌دهنده‌ی آن فناوری، معمولاً چرخه‌ی حیات محدودی دارد که این چرخه در بخش‌هایی از تکنولوژی که پیشرفت سریع‌تری دارند، کوتاه‌تر نیز می‌شود؛ به‌خصوص که نسل‌های قبلی آن فناوری با انتظارات جدید بازار یا ورود ابداعاتی نو، از رده خارج‌شده باشند.

در گزارشی نمایندگان کمپانی اچ‌تی‌سی اعلام کردند که چرخه‌ی حیات محصولات VR، به‌خصوص فناوری‌های گران‌قیمت واقعیت مجازی مبتنی بر رایانه‌های شخصی، در حدود یک تا سه سال است. این اظهارات و بازه‌ی زمانی معرفی‌شده می‌تواند نشانگر آن باشد که اچ‌تی‌سی چه زمانی قصد دارد به سمت نسل بعدی هدست‌های واقعیت مجازی خود مهاجرت کند.

گوگل قابلیت برقراری تماس تلفنی رایگان را به بلندگوی هوشمند خود اضافه می‌کند

رقابت بر سر بهبود قابلیت‌های بلندگوهای هوشمند بین بزرگ‌ترین شرکت‌های دنیای فناوری طی یک سال گذاشته بسیار هیجان‌انگیز شده است. آمازون با اکو و دستیار هوشمند الکسا، مایکروسافت با بلندگوهای ساخت اچ‌پی مجهز به کورتانا و گوگل با Google Home و دستیار هوشمند خود، هرکدام سعی دارند خانه‌ها را هوشمندتر کنند.

گوگل لحظاتی پیش در جریان کنفرانس Google I/O 2017 اعلام کرد که قابلیت برقراری تماس تلفنی رایگان را به بلندگوی هوشمند خود اضافه خواهد کرد. این قابلیت در زمان عرضه تنها برای تماس از بلندگوی Home به تلفن‌های ثابت یا همراه در دسترس است و گوگل اعلام کرده است که قابلیت برقراری تماس صوتی «بلندگو به بلندگو»، طی ماه‌های آینده اضافه خواهد شد.

هزینه‌ی تماس تلفنی با اسپیکر هوشمند گوگل در آمریکا و کانادا کاملا رایگان است. به صورت پیش‌فرض، شماره‌ی به نمایش درآمده روی دستگاهی که با آن تماس گرفته می‌شود ناشناس (Private) خواهد بود؛ اما می‌توانید از طریق تنظیمات، شماره‌ی تلفن منزل یا تلفن همراه خود را در بلندگو به کار بگیرید. حتی در صورتی‌که چندین کاربر در یک منزل از بلندگوی هوم استفاده کنند، دستیار هوشمند گوگل با تشخیص صدای افراد، هنگام برقراری تماس تلفنی از شماره‌ی مختص به هر کاربر استفاده خواهد کرد.

اسپیکر هوشمند google home

علاوه بر اضافه کردن قابلیت برقراری تماس، گوگل مجموعه دستورات قابل شناسایی توسط بلندگوی هوشمند خود را افزایش داده است. تا پیش از این، دستورات صوتی دستیار هوشمند گوگل بسیار محدود بودند. گوگل در جریان کنفرانس گوگل I/O اعلام کرد که قابلیت‌های جدیدی از جمله پشتیبانی از استریم موسیقی از طریق بلوتوث، کنترل اسپاتیفای، نتفلیکس، HBO Now و بسیاری قابلیت‌های دیگر را به بلندگوی هوشمند خود اضافه خواهد کرد.

برای مثال، پس از بروزرسانی جدید گوگل خواهید توانست با فرمان صوتی «اوکی گوگل، سریال بریکینگ بد را پخش کن»، به تماشای این سریال در نتفلیکس بپردازید. گوگل همچنین علاوه بر پشتیبانی از قابلیت استریم موسیقی از سرویس‌های اسپاتیفای و Google Play Music، پشتیبانی از ساوند کلاود را هم به اسپیکر هوشمند خود اضافه کرده است.

البته شاید مهم‌ترین تغییر اسپیکر هوم برای بسیاری از کاربران، اضافه شدن قابلیت پشتیبانی از استریم موسیقی از طریق بلوتوث باشد. محروم بودن بلندگوی گوگل از چنین قابلیتی در زمان معرفی اولیه، باعث شگفتی بسیاری از کاربران شده بود.

به نظر می‌رسد گوگل با توسعه‌ی هرچه بیشتر بلندگوی هوشمند Home، سعی دارد فاصله‌ی خود را با اکوی آمازون به حداقل برساند.

اپل از مجیک کیبورد مجهز به NumPad رونمایی کرد

اپل در جریان کنفرانس توسعه‌دهندگان خود از صفحه کلید بی‌سیم به نام مجیک کیبورد رونمایی کرد که این بار به قسمت عددی مجهز شده است. این کیبورد با قیمت ۱۲۹ دلار در بازار آمریکا به فروش خواهد رسید و دیگر خبری از نسخه‌ی باسیم نیست.

این کیبورد به ویژگی‌های مهمی مجهز شده است. به جز قسمت عددی، می‌توان به کنترل ناوبری در اسناد با استفاده از اسکرول سریع و کلیدهای جهت‌نما برای علاقه‌مندان بازی اشاره کرد.

همانند نسخه‌ی قبلی مجیک کیبورد، نسخه‌ی دارای نام‌پد دارای پورت لایتنینگ با باتری‌های داخلی قابل شارژ است که می‌تواند تا یک ماه یا بیشتر شارژدهی داشته باشد.

به گفته‌ی اپل، دستگاه‌های مک دارای بلوتوث با سیستم عامل مک اواس 10.12.4 یا بالاتر و دستگاه‌های مبتنی بر آی اواس 10.3 یا بالاتر می‌توانند با این کیبورد سازگار باشند.

این کیبورد از روز ۱۸ خرداد وارد بازار آمریکا می‌شود. زمان عرضه و قیمت عرضه مجیک کیبورد جدید اپل در بازارهای مختلف متفاوت خواهد بود.